KURS - kopertówka z prostym brzegiem

Witajcie.

Jakiś czas temu zaprezentowałam Wam kurs na kopertówkę według mojego sposobu. KLIK 
Postanowiłam podzielić się z wami drugim sposobem na robienie kartek kopertówek.
Sposób o wiele prostszy i szybszy. Zaś efekt równie elegancki.

Niezbędne przydasie:
  • arkusz papieru   - DL - anitas lub papier docięty do tych rozmiarów
  • nożyczki, klej, linijka, 
  • papier ozdobny - ja mam pastelowy kapuśniaczek Galerii Papieru
  • wstążka do zawiązania kokardy
  • jakieś ramki z wykrojnków lub tekturek - ja wybrałam ramkę joy
  • dodatki do ozdabiania - listki - kwiatki- koraliki
Odpowiadając na pytania które często mi zadajecie - jakiego kleju używam.

Do dużych papierów używam uhu , do małych dodatków z papieru magica, zaś wszystko inne kleję na kleju na gorąco.
Oczywiście obowiązkowo - kosteczki czy taśmy 3D.  Niech nasze kartki nabiorą głębi, a nie będą płaskie.

Cały kurs - jak zwykle opisany na zdjęciach.

Jeśli macie jakieś pytania - zapraszam - w miarę możliwości na wszystko odpowiem.


























Jako element ozdobny dodaję mikrokulki 13arts, to pomysł zaporzyczony od Moniki-jot






Miło mi będzie jeśli po wykorzystaniu tego kursu - pokażecie mi swoje prace :):)

Pozdrawiam
i życzę miłego 13 dnia miesiąca.


Komentarze

ROMA pisze…
Fajny patent, z pewnością wypróbuję!
mapowska pisze…
Przepiękna kopertówka! Świetny kurs :)
Angi pisze…
Świetny i bardzo przejrzysty kurs :)
Asio pisze…
Myślę, że spróbuję :)
Dzięki za kurs
arelierbymary pisze…
śliczna kopertówka :) dziękuję za kursik :)
Asia Tworzy pisze…
Kopertówka piękna, a kurs fantastyczny - na pewno skorzystam! :)
Moniś-ka pisze…
Dziękuje za ten kurs, wykorzystałam:)
Oto efekt: http://monis-ka.blogspot.com/2014/08/jeszcze-ryzem-sypna-na-szczescie.html
Pozdrawiam ciepło.
Asio pisze…
Spróbowałam :)
http://made-by-asio.blogspot.com/2014/08/kopertowka-inaczej.html

Jeszcze raz dziękuję :) pozdrawiam
eniutek pisze…
Jeszcze nigdy nie robiłam tego typu kartki. Czas spróbować :) dziękuję i pozdrawiam

Popularne posty