Album z okazji 50 Rocznicy Ślubu

Witam Was serdecznie!
Chciałabym Wam dzisiaj pokazać wyjątkowy album, wyjątkowy ze względu na okazję z jakiej został wręczony - na 50 Rocznicę Ślubu. Wybrałam elegancką bazę, ozdobiłam tylko okładki oraz pierwszą kartę, na której umieściłam życzenia od wnuków. Dodatkowo na każdej karcie umieściłam małe serduszko, aby nieco przełamać czerń kart. 
Wykorzystałam papier marki ScrapBerry's. Papiery tej marki niedawno pojawiły się w sklepiku i muszę przyznać, że są świetne. Grube, mają piękne wzory, a cena jest bardzo kusząca, polecam!







Wykorzystane produkty:
Papier
Wykrojnik - zawijaski
Wykrojnik - gałązka
Wykrojnik - listki
Wykrojnik - gałązka Joy
Wykrojnik - serce
Perełki w płynie

Pozdrawiam ciepło!



Komentarze

mapowska pisze…
Przepiękny!!
Wyglada prawie tak, jakby sam miał 50 lat. Wspaniały prezent na taką okazję :)
pmportfolio pisze…
Piekny i jeszcze raz piękny!:))
Cudownie dobrane kolory
pozdraiam
wwww.myownblanket.blogspot.com
arelierbymary pisze…
wyjątkowy prezent na wyjątkową okazję :) piękny!
arelierbymary pisze…
papier jest prześliczny :)

Popularne posty