Ksawery nam nie straszny...

... i chociaż wiało, sypał śnieg i  momentami nie było prądu, było naprawdę ciepło i wspaniale.

Kochani,chciałam się z Wami podzielić dzisiaj wrażeniami z warsztatów, na które zostałam zaproszona wraz ze sklepowym kramikiem ;) przez Agnieszkę Scrappassion. Miałam straszną tremę, ponieważ był to pierwszy (ale na pewno nie ostatni) wyjazd ze sklepem, ale świetna atmosfera i ogromny profesjonalizm Agnieszki, sprawiły, że sklep się zaprezentował i ja uczyniłam mały albumik. Powstał w duecie z moją córką Olgą, która zapałała (nareszcie!) miłością do scrapbookingu :) I najważniejsze - spotkałam wreszcie moje sympatyczne klientki na żywo.

Uff, było cudownie! Dziękuję wszystkim bardzo serdecznie :)))

http://www.agnieszka-scrappassion.blogspot.com/

I już dzisiaj zapraszam na kreatywne  warsztaty do Bochni - na pewno w Nowym Roku :)
Co powiecie na decoupage?
Ewa

Komentarze

Unknown pisze…
A my dzięki Tobie poczyniłyśmy fajne zakupy i poznałyśmy w realu szefową. dziękuję za świetną zabawę i pozdrawiam :-)
arelierbymary pisze…
koniecznie w Bochni :) Decoupage jak najbardziej :) ale jak będzie scrapbooking to się nie obrażę :) Już się nie mogę doczekać :)
agnieszka pisze…
Ewuś, dziękuję że mogłam Cie poznać :* Było fantastycznie, za co dziękuję wszystkim obecnym, bo to Wy właśnie stworzyłyście tak ciepłą atmosferę
koniecznie do powtórzenia :)
plan jest na luty (ferie) Już dzisiaj wstępnie zapraszam :* reszta do uzgodnienia juz prywanie :) pozdrawiam i dziękuję za wszystko
EwkaMarchewka pisze…
Bardzo dziękuję raz jeszcze, mam nadzieję, że luty szybko "przyjdzie" :)

Popularne posty