Guest Designer Listopada 2013

Witajcie kochani :) Mamy listopad czyli czas najwyższy przedstawić Wam osobę która będzie inspirować Was gościnnie w tym miesiącu. A będzie nią:


Kasiula której twórczość możecie podziwiać na jej blogu: Handmade by Kasiula


I jeszcze krótki wywiad przybliżający sylwetkę naszego gościa:
 
Na początek opowiedz nam w kilku słowach, kim prywatnie jest Kasiula? 
Jestem kobietą pracującą, wiecznie gdzieś pędzę i gonię - to chyba ADHD. Ponadto szczęśliwa żona i mama dwóch panienek z zadatkami na przyszłe scraperki ;)

Kiedy Zaczęła się twoja przygoda z rękodziełem i jak dużo czasu poświęcasz temu hobby?
 
Moje pierwsze kroki w scrapbookingu to 2009 r. Natomiast zwiększona intensywność w tej dziedzinie pojawiła się w 2011 r. i od tej pory poświęcam każdą wolna chwilę tej pasji.

Jakie prace najczęściej tworzysz i jak opisałabyś swój styl.
 
Mój styl jest czysty i prosty bez zbędnych dodatków...  typowy clean&simple. W tym stylu czuję się najlepiej i najczęściej takie właśnie prace powstają.

Gdzie szukasz pomysłów, co cię inspiruje?
 
Inspiruje mnie wszystko dookoła. Od porannej rosy, gorących promieni słońca aż do wieczornego grania świerszcza. Zmieniające się kolory nieba i liści jesienią. Skrzące w słońcu zimą płatki śniegu...jednym słowem codzienność.

Lubisz brać udział w wyzwaniach? Masz jakieś swoje ulubione?
 
Bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach,  nie lubię robić prac "pod dyktando" - bo nigdy mi to nie wychodzi :)

Czy jest coś, bez czego nie potrafisz się obejść podczas tworzenia?
 
Maszyna do szycia - chyba się uzależniłam ;)

Czy brakuje ci czasem weny? Jeśli tak to jak sobie z tym radzisz.
 
Ojjj bardzo często mi się zdarza ..Staram się przeczekać i nie zaglądać do mojego scrapkącika w tym czasie

Masz swoje ulubione przydasie czy dodatki, których lubisz używać? A może jakieś śnią ci się po nocach? Św. Mikołaj na pewno czyta listy od grzecznych crafterek :D
 
Jedyne co mi aktualnie potrzeba to więcej wolnego czasu...

Czy współpracujesz z jakimiś sklepami craftowymi lub blogami wyzwaniowymi?
 
Inspiruję dla kilku sklepów craftowych. Dodatkowo prowadzę bloga Magnoliowe Polki.

Jakieś rady dla początkujących crafterek/ów?
 
Postawcie na swoją wyobraźnię i kreatywność.

Gdzie chciałabyś pojechać na wymarzone wakacje?
 
Nieważne gdzie...Ważne z kim i żeby było ciepło ;)

Twój ulubiony kolor, pora roku i potrawa?
 
Kolor - fiolet
Pora roku - lato
Potrawa - uwielbiam zupę pomidorową i makarony pod każdą postacią :)

Dokończ zdanie: „Gdybym trafiła szóstkę w lotto to…….”
 
Każdej bliskiej mi osobie podarowałabym  jakiś drobiazg na pamiątkę :)

Masz ulubiony cytat lub powiedzenie?
 
Nie mam.

Pozdrawiam 
Kasiula
 
I na koniec jeszcze kilka przecudnych prac Kasi:











 Pierwszą inspirację Kasi dla naszego sklepu będziecie mogli zobaczyć już 8 listopada. 

Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

Piękne prace , już od dawna podglądam .Życzę powodzenia w dalszym działaniu .
Magda Wisiorek pisze…
Miło dowiedzieć się więcej o Tobie, Kasiu! :) Pozdrawiam i... tak, ja też podglądam :)
Dzięki dziewczyny! Trzymajcie za mnie kciuki bo rola GD jest baaardzo trudna ;)
Aga Michniewicz pisze…
Poradzisz sobie Kasiu doskonale :) RObisz przepiekne prace które z przyjemnością się podziwia :)

Popularne posty