Urodzinowy zestaw

W minioną niedzielę moja kuzynka obchodziła swoje 30-ste Urodziny. Z tej właśnie okazji jej rodzina (mąż, rodzice, siostra) zamówili u mnie kartkę i tort. Z kuzynką wiąże mnie wiele wspaniałych wspomnień z dzieciństwa, jest moją ukochaną kuzynką, chrzestną matką mojego synka więc z wielką przyjemnością konałam taki zestaw i przy okazji jeszcze kartkę z życzeniami od siebie.

Kartka miała być ciepła, radosna, wiosenna. Mam nadzieję że sprostałam wymaganiom zamawiających bo samej solenizantce obie kartki bardzo się podobały.

Tak wyglądała karteczka którą kuzynka dostała ode mnie:


A tak prezentowała się ta którą dostała od rodziny.


No a że była mowa o zestawie urodzinowym to i torcik Wam pokażę, który prezentował się tak i był ponoć przepyszny (co mnie ogromnie cieszy):


Niestety robienie zdjęć wypiekom kompletnie mi nie idzie więc wybaczcie mi za jego jakość.

Do wykonania kartek użyłam następujących materiałów ze sklepu:
Klej poliwinylowy Hobby 
Półperełki miks KREMOWE

Półperełki miks LILIOWE
Pęseta precyzyjna Xcut 
Kostka dystansująca 3D 
Zestaw białych kopert i kart A6 ANITA'S
Dziurkacz brzegowy poranek 
Dziurkacz 2,5cm. LIŚĆ BRZOZY
Mata samoregenerująca A4 
Nożyk modelarski Fiskars
 
Pozdrawiam

Wikucha 

Komentarze

Anonimowy pisze…
Najpierw torcik-wygląda apetycznie i zachęca do spróbowania!
Druga karteczka ma wspaniale dobrane kolory kwiatków.Myślę,że obdarowana osoba poczuła się naprawdę wyjątkowo:)
pasjonatka pisze…
zawsze mowilam ze wlasnoreczne prezenty sa naj ;D

Popularne posty