Urodzinowy obrazek

Cześć!

Z okazji Urodzin, przygotowałam obrazek na tekturze z beermaty o kształcie plastra miodu.
W związku z tym, że nie miałam gotowej bazy, to na breermacie o rozmiarach 15 x15 cm cyrklem odmierzyłam boki i wycięłam za pomocą gilotyny.

Na wierz przykleiłam kraftowy papier, nałożyłam na niego impregnującą warstwę, na to masę do spękań w białym kolorze. Całość pomalowałam zieloną oraz fioletowogranatową akwarelową farbką.


W centralnej części ułożyłam kompozycję z wyciętych elementów od Piątku Trzynastego oraz umieściłam napis "Szczęścia w każdej minucie". Z tyłu wypisałam życzenia.

Do kompletu przyozdobiłam torebkę z papieru kraftowego. W tym celu również użyłam elementów z kolekcji Happy Birthday.







Ze sklepu-ewa.pl wykorzystałam następujące produkty:

Komentarze

Popularne posty