Wiosenny album

Cześć,
dzisiaj dla Was przygotowałam wiosenny albumik.

Do zrobienia go wykorzystałam papiery Bloomville - Mintay.
Album nie jest bardzo duży, ma wymiary 15x20 i składa się tylko z 4 kart.
Bazę albumu przygotowałam sama z papieru kraftowego. W sklepie Ewy możecie też kupić już takie gotowe bazy albumów.
Środek okleiłam tylko papierem i nie ozdabiałam bardziej, ponieważ papiery, które użyłam są bardzo wzorzyste. Gdy będę uzupełniać album zdjęciami to możemy wtedy w środku jeszcze troszkę ozdobię.

Robiąc okładkę albumu, przy pomocy maski oraz pasty Cadence zrobiłam ceglany wzór w tle. Następnie przykleiłam kawałki papieru i wycięte elementy z arkusza z kolekcji Bloomville.
Rameczkę oraz napis potuszowałam delikatnie na zielono, a nastepnie użyłam przeźroczystego pudru do embossingu.
Robiąc tą okładkę inspirowałam się troszkę wspaniałymi warsztatami z Martą Piekarczyk, w których niedawno mogłam uczestniczyć, organizowanymi przez Sklep-Ewa. ♥










W sklepie Ewy możecie znaleźć:

-papiery Bloomville
-pasta Cadence
-maska
-puder do embossingu
-tusz do embossingu
-nagrzewnica do embossingu
-papier craft
-gotowa baza albumu


Pozdrawiam Madzia :)

Komentarze

Popularne posty