Wiosenno-zimowy box

Cześć,

Do świąt coraz bliżej, a ja nadal nie mam dość świątecznych prac i dekoracji. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować boxa, który z zewnątrz, pomimo postaci Mikołaja, przynosi lekki powiew wiosny.
Box w całości przygotowany jest z kolekcji WINTER DREAM. Papier jest dość gruby więc mogłam użyć złotej farby akwarelowej i dodać trochę świątecznego blasku. Box zrobiłam na małej białej bazie.


W ramach kompozycji użyłam przede wszystkiem elementy wycięte kolekcji: Mikołaj, świeca, gałązki. Dodatkowo dodałam kilka elementów 3d: gałązkę, szyszkę, kulki, dzwoneczki. Puste miejsca uzupełniłam kuleczkami Cadence. Całość kompozycji pokryłam białym gesso Cadence.

W środku dzieje się magia świąt, użyłam niebieskiego papieru z kolekcji, oraz wycięłam kilka białych elementów: stajenka, jeleń, gwiazdka oraz napis Wesołych świąt.






Użyłam:
biała bazie.
papiery z kolekcji WINTER DREAM
kulki Cadence
białe gesso Cadence
wykrojniki: stajenka, jeleń,oraz napis Wesołych świąt.

 

Komentarze

Popularne posty