Kartka świąteczna..


Cześć i czołem kochani. Święta to naprawdę piękny i magiczny czas pełen miłości, stąd też kolejna świąteczna inspiracja leci do Was. Tym razem w czerwieni bo ogniste poinsencje aż się prosiły by zagościć na kartce ale czym by ona była bez bazowej kolekcji papierów. Oczywiście postawiłam na Laserowe Love- Vintage Christmas ,a do listeczków wyciętych z wykrojników sizix oraz moich ulubionych Craft Passion użyłam świątecznego zestawu Joy Crafts. Zrobiłam również coś w stylu okienkowego shaker boxa. Bazę wyciełam wykrojnikiem Marianne Design na którą od spodu przykleiłam folię w której były papiery. Myślę ,że super się sprawdziła. Po przymocowaniu folii całe moje okienko dokładnie obkleiłam piankową taśmą dwustronną 2 razy dookoła. Troszeczkę z tym zabawy ale myślę ,że jest to fajna alternatywa dla typowych tekturkowych shaker boxów. Wsypałam troszkę mikrokulek i śniegu i zakleiłam kwadratem wyciętym pod wymiar mojego okienka. Wsklepie znaleźć można śliczny stempel od Agateria którego można wykorzystać nie tylko na kartki ale również wiele innych pomysłów jak np. takie banalne tagi które można doczepić do choinkowej niespodzianki. Gotowe, jak zawsze mam ogromną nadzieję, że kartka przypadnie Wam do gustu. 







Użyłam:
-tusz do stempli
-Biały papier
-Zestaw papierów Christmas
-Zestaw papierów Laserowe Love- Vintage Christmas
-Wykrojnik gałązka 7 Craft Passion 
-Foamiran
-Stempel AGATERIA
-Taśma

Dziękuję gorąco i zapraszam na następną inspirację oraz oczywiście do sklepu Ewa . Pozdrawiam ;)


Komentarze

Cudowny klimat ma ta karteczka, jest prześliczna :)
Gosia pisze…
Dziękuję pięknie. Życzę cudnego mikołajkowego dnia :)

Popularne posty