Georgia blues w kilku odsłonach

Cześć,

Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia LO na blejtramie oraz 4 kartek zrobionych (w głównej mierze) z kolekcji Prima Marketing Georgia Blues.
Kolekcje Primy, poza samymi papierami zawierają także wiele dodatków: kwiaty, karty, kryształki, naklejki, elementy wycięte, które ułatwiają proces twórczy. Wszystko do siebie pasuje i w zasadzie można nie używać wiele dodatków, spoza kolekcji, by uzyskać piękną i wyjątkową kartkę czy LO. Ja w swoim twórczym szaleństwie poszłam o krok (a raczej kroczek) dalej i dodałam kilka innych elementów. Zapraszam:)


Ślubne LO:




Spod przedartego papieru przechodzi ten sam wzór maski, który dodatkowo podkolorowałam niebieskimi mgiełkami.


 Nie miałam gotowego zdjęcia więc użyłam grafik od Dixi Craft. Ramkę wycięłam z wykrojnika,
 Kwiaty Primy świetnie komponują się z innymi, tutaj mała kompozycja z materiałowymi kwiatami z naszego sklepu.


  Przez maskę Primy IRIS, nałożyłam pastę od Cadence.




  Do tego typu prac świetnie przydają się także tekturki, tutaj scrapiniec.


 Z tej samej kolekcji można także w prosty sposób przygotować karki, poniżej zbiorcze zdjęcie trzech kartek na różne okazje.


Do przygotowania prac użyłam:
Prima Marketing seria Georgia Blues:
Kwiaty: AUGUSA i GWINETT

Kamienie do mix media:  MAŁE i   ŚREDNIE
Papiery Toppers Dixi Craft: ET0008, ET0114 oraz ET0002

Komentarze

Popularne posty