Mikołajka w trzech kolorach

Cześć :)

Dziś znowu moja inspiracja dla Sklepu Ewa :) Postanowiłam się nie ograniczać i przygotowałam hurtem 3 kartki z motywem "Mikołajki" z Primy. Trochę się martwiłam jak mi wyjdzie kolorowanie, ale chyba jest ok :) Sami osądzicie. 


Tak wyglądają wszystkie "w kupie", różnice są w kolorach, drobnych detalach, ale powstały według takiego samego schematu :)
Laleczki kolorowane kredkami akwarelowymi, wycinane ręcznie, kwiaty zobione z foamiranu irańskiego. Napis od Craft Passion. 

 
W wersji niebieskiej użyłam papierów Craft O'Clock Brr... It's cold outside.


Różową wersję zrobiłam na nowych papierach Laserowe Love Shabby Winter, które są bardzo uniwersalne i na pewno będą użyte przeze mnie do prac nie świątecznych również.
Standardowo  nie obyło się bez taśmy 3D, a której wycięłam kosteczki dystansowe odpowiedniego rozmiaru.

W sklepie szukajcie:


Pozdrawiam serdecznie


Komentarze

GosiaMachynia pisze…
Śliczne !!!
Agulek pisze…
Ale śliczne karteczki:)
zmorka pisze…
Dziękuję Wam <3

Popularne posty