Kartka urodzinowa..



Cześć, mimo iż świąteczne kartki już powoli są na 1 miejscu ja przygotowałam jeszcze taką typowo urodzinową. Użyłam ślicznej kolekcji od Mintay By Karola "Secret Place" . Posłużyła mi ona również do zrobienia kwiatków które powycinałam za pomocą wykrojnika od Nellie's Choice. Mam ogromną nadzięję ,że lubicie takie kwieciste kompozycje bo ja przyznaje się szczerze , iż bardzo lubię kwiaty pod każdą postacią. Zerknijcie na zdjęcia i oczywiście na spis użytych produktów do stworzenia kartki. Wszystko znajdziecie na sklepowych półkach Ewy. ;)







Użyłam:

- Kolekcja papierów Mintay By Karola "Secret Place"
Wykrojnik Nellie's Choice Christmas Flower
- Wykrojnik Serwetka z listkami Craft Passion
- Papier biały

Dziękuję gorąco i pozdrawiam ;)


Komentarze

Popularne posty