Kartka świąteczna..


Cześć, grudzień zbliża się wielkimi krokami wiec uznałam ,że najwyższy czas pokleić coś swiątecznego. Zaopatrzyłam się ostatnio w wykrojnik Spellbinders i przecudowną kolekcje Craft&You-Winter Dream. Wiedziałam od razu ,że będzie to duet idealny. Piękna zimowa kolorystyka i ten uroczy lisek, a że ja z nazwiska lisica to pomyślałam, że będzie to fajny akcet do świątecznych kartek 3d dla rodziny i przyjaciół. Uwielbiam kwiaty co zawsze powtarzam więc i tu ich nie zabrakło. Białe poinsencje z małą nutą niebieskości w środku zagościły na kartce. By nie było zbyt mdło dla akcentu dodałam potuszowanych zielono-brązowych listków oraz czerwoniutkich koralików jarzębiny na gałązkach. Znalazły się również ośnieżone pastą śniegową gałązki oraz napis Craft Passion-Wesołych Świąt. Mam nadzieję ,że taka wersja kartki jak i zarówno cała kompozycja przypadnie Wam do gustu. 











Użyłam:

-Bloczek papierów Craft&You- Winter Dream
-Wykrojnik Craft Passion- Wesołych Świąt
-Wykrojnik Craft&You Design- Jarzębina
-Foamiran
- Tusz do stempli Memento kolory: Toffee Crunch, Bamboo Leaves, Morocco, Teal Zeal
-Pasta efekt śniegu Cadence
-Sznurek


Dziękuję gorąco i życzę przyjemnego twórczego dnia. ;)


Komentarze

Popularne posty