Świąteczne pudełeczko

Cześć!
Przygotowałam świąteczne pudełeczko z małą szufladką na drobny upominek np. biżuterię.
Skorzystałam z bazy Rzeczy z papieru. Oprócz bazy exploding boxa wykorzystałam także torebkę na exploding box( nowość, która niedługo będzie w sklepie).
Wykorzystałam świąteczną kolekcję papierów Mintay - Christmas Stories
Do ozdobienia pudełeczka użyłam czerwonego foamiranu, z którego wykonałam poisencje oraz listków ostrokrzewu i gałązek iglastych, które wycięłam przy pomocy wykrojników od craft&you.
W środku pudełeczka oprócz miejsca na drobny upominek znajduje się mały domek 3d- tekturka od Laserowe Love. Do jego ozdobienia wykorzystałam pastę śniegową.
Użyłam też stempelka od Agaterii.













Produkty, które użyłam:

stempel Agateria
pasta śniegowa

Pozdrawiam Madzia ♥

Komentarze

Popularne posty