Foamiranowe kwiaty

Cześć

I znowu nadszedł dzień mojej inspiracji dla Sklepu Ewa.
Nie będę odkrywcza i pokażę kartkę wykonaną z produktów dostępnych w sklepie.


Papiery, których użyłam pochodzą od Craft Passion, który znaliście do niedawna tylko jako producenta wykrojników i stempli. Od jakiegoś czasu można zakupić 2 świetne kolekcje papierów. Szczerze polecam, są idealne do wszelakich prac, nie dość, że bardzo ładne wzory, to świetna gramatura i z przyjemnością się ich używa. 
Do stworzenia kwiatów użyłam różowej jedwabnej pianki, oczywiście również dostępna w sklepie ;) polecam tworzenie własnych kwiatów, bo to świetna zabawa, a jedwabna pianka jest bardzo przyjemnym w obróbce tworzywem i nie wymaga podgrzewania. Kwiaty wycięłam wykrojnikami w różnych rozmiarach. 
Moją kompozycję wzbogaciłam o koronkową serwetkę, listki i ozdobne gałązki Craft Passion, a na banerku odbiłam napis ze stempla Agaterii.


Pozdrawiam serdecznie :)

I moja "lista zakupów":




Komentarze

Popularne posty