Kartka okolicznościowa..


Cześć, muszę Wam się przyznać , że kolekcja z której przygotowałam kartkę urzekła Mnie ogromnie. Piękna kolorystyka, świetnie dobrane elementy do wycinania no po prostu cud, miód, malina. Mowa oczywiście o "Dear Diary" od Mintay By Karola (KLIK). Nie mogłam się powstrzymać by nie dołożyć oczywiścia kwiatka z foamiranu. W stylu papierów postawiłam na delikatną jedną różyczkę z odrobiną różu. Zerknijcie na inspiracje, mam nadzieję ,że przypadnie Wam do gustu.



I troszeczkę bliżej.







Użyłam:
- Kolekcja "Dear Diary" Mintay By Karola
-tusze MEMENTO: Angel Pink, Cottage Ivy, Peanut Brittle, Pear Tart, Toffee Crunch
- Wykrojnik Craft Passsion- Kwiaty duże nr.1
-Wykrojnik Marianne Design LISTKI
- Tekturka Vintage Ornaments
- Stempel Agateria
- Foamiran
- Czarne gesso
- Pręciki 
- Mold listek 
-Baza kartki
- Poduszka z tuszem czarnym


Dziękuję serdecznie i pozdrawiam. ;)



Komentarze

Popularne posty