Egzotyczny album

Cześć !

Stworzyłam album na zdjęcia, które czekały już na swoje miejsce od tamtego roku. 
Gdy zobaczyłam kolekcje Piątku Trzynastego - LET'S FLAMINGLE - wiedziałam, że będzie idealna do zdjęć z Papugarni.
Kolekcja papierów chociaż jest wakacyjna, wcale nie musi być wykorzystana do wakacyjnych prac. 

Do zrobienia okładki wykorzystałam wykrojnik koła i elementy wycięte z kolekcji.

Cały album od podstaw zrobiłam sama. Album składa się z 10 kart. Każda karta powstała z białego kartonu obklejonego z dwóch stron papierem scrapbookingowym. Bindownicy nie posiadam, więc każdą dziurkę robiłam osobno dziurkaczem, a później ręcznie zacisnęłam przycięty grzbiet spiralny.

Jak widzicie w bardzo prosty sposób możecie również zrobić taki album, kolekcja jest tak bardzo wzorzysta, że nie potrzebuje więcej żadnych dodatków. I jeśli nie posiadacie bindownicy to też jesteście w stanie zrobić taki album - zajmuje to więcej czasu ale efekt jest super :) 

Możecie też skorzystać z gotowej bazy takiego albumu. Różne rodzaje znajdziecie w sklepie. 













Wykorzystałam :

Gotowe bazy albumów znajdziecie tutaj.

Pozdrawiam Madzia ♥

Komentarze

Popularne posty