Z nowymi papierami od Craft Passion

Cześć :)

Niedawno pocięłam miętowe papiery Craft Passion, a dziś kartka z różowymi. Ten kolor również jest dla mnie idealny, bo jestem wielbicielką zgaszonych barw. Złoty nadruk jest bardzo dyskretny, nie "odpustowy". Myślę, że złote kropeczki na stałe zagoszczą w moim repertuarze.


Jak widzicie, znowu pastelowo i romantycznie ;)
Kwiatuszki wycięłam z foamiranu jedwabnego wykrojnikami Craft Passion, listki i gałązki, to również ich produkt. Pomiędzy warstwami różowego papieru widać owal z wykrojnika Joy!Craft. Napis "kocham" przykleiłam do ozdobnej ramki z masy, którą delikatnie musnęłam złotym woskiem.


A tak w złotych dodatkach odbija się światło :) Prawda, że ładny efekt?

Produkty ze sklepu Ewa:


Pozdrawiam serdecznie

Komentarze

zmorka pisze…
Dziękuję bardzo :)

Popularne posty