Pastelowy album

Cześć, bardzo się cieszę, że w najbliższym czasie będę mogła Was inspirować moimi pracami.Mam wielką nadzieję, że spodoba się Wam to co będę tutaj pokazywać :) 

Na początek przygotowałam mały album harmonijkę w pastelowych kolorach. 
Do zrobienia tego albumu wykorzystałam jedną z najnowszych kolekcji Laserowe Love - "Vintage Trip"(link do tej kolekcji).  Kolekcja ma piękne delikatne pastelowe kolory. 
Na okładce użyłam również stempelka z kwiatuszkiem. ( link do tych stempli ).








Kolekcja ma bardzo dużo różnych obrazków np. kwiaty, stare samochody, rowery.
Lubię takie elementy wycinać i przyklejać jako dodatkowa ozdoba na stronie.  




Podczas przycinania papieru do odpowiednich rozmiarów zostają nam różne ścinki. Papier jest piękny, więc nie chciałabym tego wyrzucać dlatego zawsze staram się w jakiś sposób te małe kawałki papieru również wykorzystać. 


Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć gdzie w mojej pracy użyłam właśnie tych małych kawałeczków papieru. 
Dodatkowo zwykłym czarnym cienkopisem dorysowałam na nich rameczkę. 






Linki do materiałów, które użyłam:

Bazę do tego albumu zrobiłam sama ale możecie też kupić taką gotową bazę do albumu


 Dajcie znać w komentarzach czy podobała się Wam moja praca :)

Pozdrawiam, Madzia :) 




Komentarze

Popularne posty