Karteczki dla maluszków

Dzień dobry,

zapraszam Was serdecznie na mój pierwszy post inspiracyjny. Bardzo się cieszę, że mogłam dołączyć do zespołu Sklep Ewa i będę mogła dzielić się z Wami moimi wytworami. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje inspiracje.
Na początek przygotowałam dwie karteczki dla maluszków - dla niej i dla niego. Karteczki są uniwersalne, odpowiednie zarówno na urodziny, chrzest czy z okazji narodzin. Wystarczy dodać odpowiedni napis.
Obydwie kartki wykonałam z papierów Craft o'Clock. Sięgnełam po kolekcje: Mój skarb chłopczyk  oraz Mój skarb dziewczynka (mały bloczek 15-15cm).  W punkcie centralnym umieściłam body dziecięce . Wycięłam e dwukrotnie, jedną warstwę podkleiłam na kostkach 3d. Bardzo lubię warstwy stąd też mnóstwo tutaj serwetek, tagów, tiulowych róż, listków i kwiatów. Dodatkowo niektóre warstwy podkleiłam na kostkach 3d przez co praca jest jeszcze bardziej przestrzenna.
Jesteście ciekawi jak wykonać podobne kartki? Zostawcie info w komentarzu.

Zapraszam:









Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Wykorzystałam:


Komentarze

Popularne posty