poniedziałek, 30 lipca 2018

Księga Gości

Hej. Dziś przygotowałam dla Was troszkę niecodzienną księgę gości - ma to być miejsce zarówno na wpisy, życzenia jak i zdjęcia. Wybrałam zatem neutralną bazę z Eco-Scrapbooking, która ozdobiłam papierami UHK Gallery. Spójrzcie :





Materiały:
* baza Eco-Scrapbooking
* tekturka - Scrapiniec
* papier UHK Gallery
* klej
* nożyczki 


sobota, 28 lipca 2018

Wędrówka

 Cześć!
Uwielbiam zachowywać wspomnienia z różnych wyjazdów ♥
Ostatnio zrobiłam mały pastelowy albumik, a tym razem ozdobiłam zdjęcie w ramce. 

Użyłam papierów Mintay by Karola z kolekcji "Wanderlust" .
Podróżnicze motywy, które się w niej znajdują idealnie pasują do mojego zdjęcia, które wybrałam. 
Myślę, że to jest świetna kolekcja papierów pasująca do zdjęć z różnych wycieczek i wakacji :)





Chciałam Wam pokazać jak w łatwy sposób można ze zdjęcia zrobić fajną dekorację. 
Potrzebujemy zdjęcie i ramkę - troszkę większą od wybranego zdjęcia.



Z papierów, które wybraliśmy wycinamy różne elementy, którymi udekorujemy nasze zdjęcie. W kolekcjach Mintay możemy znaleźć bardzo dużo motywów, które można wyciąć w fajny sposób wykorzystać. 
Wybieramy również papier, który będzie służył nam jako tło i przycinamy go do rozmiaru naszej ramki.



Korzystając z maski Agateria i tuszu pigmentowego dodałam do tła troszkę zieleni. 


Najpierw przykładamy wszystkie wycięte elementy i próbujemy dopasować co dać w jakie miejsce.
Gdy już wszystko nam pasuje po kolei przyklejamy każdy element. 
Żeby dodać troszkę przestrzenności pod niektórymi elementami możemy przykleić kostki 3D, które podniosą nam dany element. Ja w taki sposób przykleiłam białą ramkę pod zdjęciem. 
Na koniec jeszcze dodałam kwiatuszki i perełki w płynie.


Gdy już całość jest gotowa, wkładamy do ramki.
Teraz nasze zdjęcie na półce będzie również ładną dekoracją :) 


Linki do użytych materiałów:




Mam nadzieję, że moja praca się Wam podobała.

Pozdrawiam Madzia ♥

czwartek, 26 lipca 2018

Kartka ślubna..


Cześć, dziś mam dla Was ślubną insiracje w postaci kartki. Z kwiatami z foamiranu. Do jej stworzenia użylam cudne u romantycznej kolekcji Mintay by Karola-7th Haven. Mniejsze kwiaty, serwetka oraz listki są z wykrojników CraftPassion które muszę Wam powiedzieć jakoś zawsze kradną moje serducho. Skoro to kartka ślubna to nie mogło zabraknąć blasku w postaci kryształków z mikrostrukturą oraz tym razem efektu holigraficznego w paście od Cadence który ma w sobie cudnie mieniace się płateczki prokatowe. Jakoś nie jestem fanką brokatów ale ta pasta jest świetna i bardzo Mi przypadła do gustu. Nałożyłam jej dosłownie odrobinę na tekturkę, a konkretniej na suknię panny młodej. Mam nadzieję  że moja może troszkę inna kartka ślubna przypadnie Wam do gustu. Zerknijcie.. 





Do stworzenia kartki użyłam:

Kwiaty nr. 7 wykrojnik CraftPassion
Serwetka z listkami wykrojnik CraftPassion
Zestaw papierów Mintay by Karola- 7th Heaven
Kryształki z mikrostrukturą TRANSPRARENTNE
Baza kartki 15x10,5
Stempel Agateria - W tym szczególnym dniu
Mixed Kraft paper

Dziękuję i życzę milutkiego dnia :)


poniedziałek, 23 lipca 2018

Budka dla ptaków na bogato

Cześć,

Czy macie w domu prace, które kompletnie Wam nie wyszły? Ja mam kilka i co jakiś czas staram się robić ich lifting. Nie chcę pracy poprawiać, gdyż wtedy nie będę mogła porównać swojego rozwoju, siedzą one głęboko schowane i czekają, aż będę całkowicie zadowolona z nowego efektu. Niestety jedna z takich prac, budka dla ptaków, leży w sypialni i widzę ją codziennie;). Powstała rok temu w maju, jako prezent urodzinowy dla męża. Nie zamieszczę tutaj jej zdjęcia, ale jeśli chcecie ją zobaczyć, dajcie znać w komentarzu a edytuje post i zamieszczę jej zdjęcie;)

Tyle tytułem wstępu teraz o właściwej pracy.

W domu miałam stara bazę (była sprzedawana w pakiecie 3 w 1, oczywiście do samodzielnego sklejenia). Na początku skleiłam wszystkie elementy i pokryłam je białym gesso. Ja nie miałam czasu, więc po każdym etapie pracę suszyłam nagrzewnicą. W domu mam starą, zasłużoną (i klekoczącą) nagrzewnicę, ale podobną możecie kupić w sklepie (link). Po całkowitym wyschnięciu, przy pomocy maski (link do masek dostępnych w sklepie) nałożyłam pastę. Suszenie i pierwsza warstwa koloru. Nie przejmowałam się zaciekami i nierównościami w kolorze, gdyż planowałam nałożyć kolejną warstwę farby. Ponadto, to budka dla ptaków, nie może być idealna.

Na wszystkie ściany nałożyłam złotą farbę cadence, a na dach brązową. Jak już druga warstwa była sucha, nakleiłam wcześniej pomalowaną na złoto ramkę. W kolejnym etapie nałożyłam trochę czarnego wosku na ramkę, krawędzie oraz wystające elementy. Praca nadal była zbyt jednolita, dlatego przy pomocy suchego pędzla nałożyłam trochę farby brązowej na ścianki a złotej na dach. Starałam się, żeby te przetarcia były delikatne, dzięki czemu są bardziej lub mniej widoczne, w zależności od kąta patrzenia.




Następnie nałożyłam mech. Farby z efektem mchu firma Cadence produkuje w dwóch odcieniach. Użyłam obydwu, aby kolor nie był zbyt jednolity. Przy pomocy szpatułki wyciągnęłam odrobinę każdej z farb na paletę do mieszania fabr. Przy pomocy dwóch pędzli nakładałam raz jeden raz drugi kolor tak aby się ze sobą mieszały. Na koniec dodałam odrobinę czarnego wosku.


Całość pracy dopełnia turkusowy ptak. Wycisnęłam go z masy i pokryłam niebieską farbą  cadence.


Mediami firmy Cadence pracowało mi się bardzo dobrze i na pewno nie raz do nich wrócę. Tym razem użyłam efektu metalicznego, może następnym razem przygotuję coś z farb kredowych?

Podsumowanie produktów:



sobota, 21 lipca 2018

Pastelowy exploding box

Dzień dobry,

zapraszam Was na moją kolejną inspirację. Tym razem przygotowałam ślubny, pastelowy exploding box. Do jego zrobienia wykorzystałam papier Craft o'Clock - Celebrate Today .
Bardzo lubię tą kolekcję - jest bardzo uniwersalna. Wieczko pudełka ozdobiłam kwiatami i ażurową serwetką Craft Passion. Serwetkę umieściłam również wewnątrz, na środku pudełka. Następnie ustawiłam mostek i dodałam kwiaty.
Ścianki boxa ozdobiłam warstwowo. Wykorzystałam min. ażurowe listki z owalnego wykrojnika Craft Passion oraz ramki podstawowe Craft&You Design .Część elementów podkleiłam taśmą 3D.
Na ściankach znalazło się miejsce na życzenia. Pod sercem kieszonka na pieniądze oraz dwie ścianki przeznaczyłam na życzenia : pogodnych dni oraz dalekich podróży.

Zapraszam:









Pozdrawiam i życzę Wam pięknego i słonecznego weekendu.
Agnieszka chanya13.



Wykorzystałam:
https://sklep-ewa.pl/pl/p/CELEBRATE-TODAY-Zestaw-papierow-30%2C5x30%2C5cm/11179
https://sklep-ewa.pl/pl/p/Wykrojnik-do-papieru-Craft-Passion-SERWETKA-AZUROWA/6391
https://sklep-ewa.pl/pl/p/Wykrojniki-Craft-Passion-RAMKA-OWALNA-Z-LISTKAMI/10987
https://sklep-ewa.pl/pl/p/Tasma-klejaca-dwustronna-3D-gr.-1%2C5mm-9mm5m-BIALA/6823
https://sklep-ewa.pl/pl/p/Wykrojniki-Craft-Passion-RAMKA-OWALNA-Z-LISTKAMI/10987
https://sklep-ewa.pl/pl/p/RAMKI-PODSTAWOWE-Wykrojnik-CraftYou-Design/11197


czwartek, 19 lipca 2018

Kartka shaker box

Cześć :)

Dziś lekka karteczka, taka w sam raz na wakacje, ale z "wartością naukową" ;)
Dowiecie się, czego nie robić i to na moich błędach :) 
W każdym z nas gdzieś głęboko (albo nie aż tak bardzo głęboko) tkwi dziecko, u mnie się ujawniło, kiedy zobaczyłam w sklep-ewa.pl wykrojnik Nellie Choice z żółwikiem. Sentyment poczułam, bo mamy w domu takiego "darmozjada" od 15 lat, czyli w wolnym tłumaczeniu - żółw jest córki, ale został u nas, kiedy się wyprowadziła z domu ;) Dobra, koniec prywaty :)
Uznałam od razu, że będzie kartka - shaker, z żółwiem morskim.

No i powstało takie coś ;)
Na bazie wykrojników Craft&You Design, z udziałem papieru od Craft O'Clock.
Oczywiście jak na shaker przystało środek jest częściowo ruchomy.
Żeby Wam uatrakcyjnić post będzie instrukcja obrazkowa jak powstawała komora shakera i czego absolutnie nie należy robić ;)


Na początek przygotowałam bazę z naklejonymi mini kuleczkami udającymi piasek, pamiętać należy o pozostawieniu wolnego miejsca na brzegu bazy na przyklejenie taśmy 3D.


Wycięłam żółwia i pokolorowałam mu skorupę, oraz przygotowałam sobie roślinki.

Wycięte kamyki pokryłam pastą betonową Cadence.


Ułożyłam sobie kompozycję, przykleiłam wszystko, brzegi wykleiłam szczelnie grubą taśmą 3D, dosypałam mikrokulek. Do tego momentu wszystko było w porządku, ale zapomniałam o bardzo istotnym fakcie, a mianowicie, że plastikowe "szybki" używane do shakerów bardzo mocno się elektryzują... no i jak tylko zaczęłam przykładać szybkę na miejsce, to całe to leciutkie wypełnienie przywarło do powierzchni i skutkiem tego było nawet tam, gdzie nie powinno, czyli na taśmie. Wniosek i dobra rada - używać cięższego wypełnienia ;)
Na szczęście taśma skleiła wszystko wystarczająco mocno, że nic się nie wysypuje.
Mam nadzieję, że uchroniłam kogoś od popełnienia błędu ;)

Pozdrawiam serdecznie
W sklep-ewa.pl  szukajcie produktów:



wtorek, 17 lipca 2018

Stara skrzynka

Witam

Tym razem mam dla Was kolejną mediową inspirację. Zachwyciłam się mediami Cadence już dawno, a nowości w postaci antycznego gesso to dla mnie bajka. Gesso jest kilku kolorach i bardzo fajnej konsystencji - możecie stworzyć z nich na prawdę fajne projekty.
Ja  postanowiłam przemienić zwykłe drewniane pudełko. Na początek pokryłam je pastą imitującą kamień - wystarczyła mi jedna warstwa, która bardzo dobrze przywarła do drewna i dała mi bazę na następne media.

 Kolejnymi krokami było nanoszenie poszczególnych kolorów. Używałam szpachelki lub grubego pędzla. Każdą warstwę zawsze wysuszyłam przed nałożeniem kolejnej, by nie zmieszać kolorów.
 Na sam koniec dodałam białe gesso by podkreślić strukturę.
Na mojej kasetce znalazły się również fantastyczne metalowe zębatki, które również pokryłam powyższymi mediami. 






Pasta imitująca kamień Triton
Gesso antyczne Mild Green
Gesso antyczne Orange
Gesso antyczne Ecru
Zębatka duża
Zębatka duża

Pozdrawiam, Marta



sobota, 14 lipca 2018

Pastelowa kartka


Hej. Jest mi ogromnie miło przywitać się z Wami w kolejnym roku mojej współpracy z Sklep-Ewa.pl. Mam nadzieję, że moje prace będą inspirujące i przybliżą techniki jakie wykorzystuje do tworzenia swoich prac. Dziś pokazuję kartkę, którą jak zauważycie wykonałam jakiś czas temu. Kończyłam szkołę więc ostatnio moja doba była stanowczo zbyt krótka.  Pastelowo, delikatnie z okazji ślubu. W swojej pracy wykorzystałam kolekcję papierów od Mintay Papers - już dziś możecie zobaczyć kilka nowych kolekcji xD Moje zestawy czekają w kolejce xD Jest i Piątek Trzynastego, który zachwyca kolorami xD Scrapiniec  w drodze. W najbliższym czasie powstanie coś nowego :) Do usłyszenia niebawem. 

Ps. Jeśli macie jakieś propozycje co chcielibyście zobaczyć - piszcie. Z miłą chęcią stworzę coś specjalnie na Waszą prośbę.





* papiery Mintay Papers

czwartek, 12 lipca 2018

Pastelowy album

Cześć, bardzo się cieszę, że w najbliższym czasie będę mogła Was inspirować moimi pracami.Mam wielką nadzieję, że spodoba się Wam to co będę tutaj pokazywać :) 

Na początek przygotowałam mały album harmonijkę w pastelowych kolorach. 
Do zrobienia tego albumu wykorzystałam jedną z najnowszych kolekcji Laserowe Love - "Vintage Trip"(link do tej kolekcji).  Kolekcja ma piękne delikatne pastelowe kolory. 
Na okładce użyłam również stempelka z kwiatuszkiem. ( link do tych stempli ).








Kolekcja ma bardzo dużo różnych obrazków np. kwiaty, stare samochody, rowery.
Lubię takie elementy wycinać i przyklejać jako dodatkowa ozdoba na stronie.  




Podczas przycinania papieru do odpowiednich rozmiarów zostają nam różne ścinki. Papier jest piękny, więc nie chciałabym tego wyrzucać dlatego zawsze staram się w jakiś sposób te małe kawałki papieru również wykorzystać. 


Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć gdzie w mojej pracy użyłam właśnie tych małych kawałeczków papieru. 
Dodatkowo zwykłym czarnym cienkopisem dorysowałam na nich rameczkę. 






Linki do materiałów, które użyłam:

Bazę do tego albumu zrobiłam sama ale możecie też kupić taką gotową bazę do albumu


 Dajcie znać w komentarzach czy podobała się Wam moja praca :)

Pozdrawiam, Madzia :) 




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...