Zabawy z art journalem

Dzień Dobry Państwu i oby okazał się ten dzień dla Was wyjątkowo miły!

Na tym blogu ten dzień jest dla mnie dniem pożegnania po długiej współpracy i z tej okazji przygotowałam wpis do art journala na bazie papierów marki Piątek13 z kolekcji Love in Bloom.



Piękna kolekcja, dająca wiele możliwości i pole do popisu dla scraperek. Urzekły mnie jej kolory i wzory. 


Dodałam także scrapińcową tekturkę - ramkę z pałkami wodnymi. Nie muszę dodawać, że to mój ulubiony producent tekturek, bo wcześniej wiele razy je tutaj zachwalałam. Na sklepowych półkach znajdziecie wiele ciekawych wzorów ze Scrapińca.



Dziękuję właścicielce sklepu i całemu DT za długi okres bezkonfliktowej współpracy. Będę zawsze mile wspominać ten czas i ludzi, których tu spotkałam.

A teraz zapraszam do sklepu po:





Komentarze

Popularne posty