W stylu vintage dla chłopca

Cześć

Ostatnio pokazały się nowe kolekcje od Laserowe Love. Spodobały mi się wzory dziecięce, które wcale nie muszą być użyte w pracach dla najmłodszych. Jeżeli lubicie stonowane barwy to polecam.
Niedawno zakupiłam również wykrojnik bucik od Craft&You oraz ich ramki bazowe i z tymi właśnie wykrojnikami zrobiłam kartkę.
No dobra, przyznam się, że nie jestem przekonana, czy nie "przedobrzyłam", bo jakieś takie pstrokate mi wygląda ;)


Pierwotnie miał być napis i jakieś małe kwiatki, ale każda warstwa jest naklejona na grubej piance 3D i przy takiej różnicy poziomów zrezygnowałam z dodatków.


W środku tak z rozpędu wstawiłam metryczkę ze stempla Agaterii.


I taką oto inspiracją chciałam Was przekonać do zakupów w Sklepie Ewa, 
w którym znajdziecie najtaniej użyte przeze mnie wykrojniki :)

Ze sklepu użyłam:


Pozdrawiam serdecznie :)


Komentarze

Popularne posty