Dziękuję

Cześć :)

Jak pewnie część z Was zauważyła na blogu Sklepu Ewa szykują się zmiany, czyli czeka na Was nowe DT.
Ja jako ostatnia z poprzedniego składu, który inspirował Was od ponad roku zamieszczam swój post.
Mam nadzieję, że za bardzo Was nie nudziłam ;)
Dziękuję za Wasze odwiedziny, komentarze i miłe słowa, sprawiało nam wszystkim to ogromną radość i satysfakcję.

Co przygotowałam na koniec? Coś, czemu nadałam nazwę roboczą "dziękujnik" :)
W końcu doczekałam się mojego Spellbindersa i postanowiłam go wykorzystać nieco inaczej. 
Wszystkie warstwy wycięłam z papieru offsetowego, który okleiłam pięknym "Mintayowym" papierem od Karoli.


Widok na tył


Widok od góry



Kwiaty białe są mojej produkcji, zrobione za pomocą wykrojnika od Craft Passion.
Malutkie lecz bardzo wdzięczne listeczki wycięłam nowymi Craft&You Design.
Napis z wykrojnika Rosy Owl.
Pewnie zastanawiacie się po co robiłam coś tak przestrzennego? 


I wszystko jasne, wewnątrz umieściłam za pomocą taśmy 3D słodką niespodziankę :) 
Obok, na ściance można zamieścić tekst.

Dziękuję Wam i wspaniałym "Szefom" raz jeszcze :)

Pozdrawiam serdecznie

W sklepie u Ewy szukajcie:



 

Komentarze

Ela 17 pisze…
Przepiękna,bogata i pomysłowa praca...
zmorka pisze…
Dziękuję pięknie :)

Popularne posty