Layout o kawie

Witajcie, tym razem mam dla was coś kawowego. Myślę że temat przypadnie zwłaszcza tym, którzy kochają kawę i często ją fotografują w swoich ulubionych filiżankach.:) W sklepiku pojawiły się świetne tematyczne papiery od Laserove love oraz tekturki, które są naprawdę godne polecenia.
I tak, oto moja nowa porcelanowa filiżanka, stała się obiektem mojego uwielbienia, oraz świetnym okazem do fotografowania. Wykonanie takiej pracy jest naprawdę bardzo proste, wystarczy jeden arkusz papieru, kilka kawałeczków resztek z papierów z jakimiś floresami, troszkę sznurka nici lnianej przymocowane zszywaczem biurowym, kosteczki dystansowe lub kawałki tektury do podniesienia warstw. Brzegi poszarpałam za pomocą fajnego narzędzia DISTRESS TOOL TUTAJ. Do tego możecie na koniec pracę pochlapać farbą, tuszem, cokolwiek macie pod ręką myślę, że nawet pasta do zębów sprawdzi się doskonale :) 
Napisy drukujecie sobie na drukarce domowej i ot cała robota.



















 Pozdrawiam Agnieszka Fumiko

Użyłam:

Komentarze

zmorka pisze…
Cudo zrobiłaś, aż mam ochotę wypić drugą kawę :)
Alicja pisze…
Piękny ten layout!
Agnieszka Fumiko pisze…
dziękuję :) miło mi

Popularne posty