Zestaw na Komunię

Cześć
Sezon komunijny w pełni, w sklepie Ewa pojawiło się sporo wykrojników na tą okazję.
Ja zrobiłam komplet składający się z torebki i kartki, prezentuje się bardzo zgrabnie i jest łatwy w przenoszeniu.


Do kartek z okazji Pierwszej Komunii Świętej z reguły używam papierów o jasnych barwach, często z dodatkiem złota lub srebra. Tu widać wyraźnie złote dodatki.
Torebka jest bardzo skromna, ozdobą jest motyw IHS z dodatkami złotego koloru.
Kartki starałam się nie przeładować ozdobami, ale nie wiem czy mi się udało ;)
Motyw dziewczynki, owal z listeczkami, oraz kwiatki i gałązki z serduszkami wycięłam z wykrojników Craft Passion.

Motyw owalu z listkami wycięłam w kolorze złotym i białym, skleiłam taśmą 3D z lekkim przesunięciem, żeby złota warstwa lekko wystawała, tak samo postąpiłam z gałązką z serduszek. Większość elementów ponaklejana jest na taśmie dystansowej i w rzeczywistości kartka jest dosyć "wysoka". Kwiatuszki zrobiłam z papieru, używając wykrojnika z zestawu "Kwiaty nr 7", a te malutkie, ale bardzo przydatne listki znajdziecie w zestawie z owalem.

Do sklepu zapraszam po zakup:


Pozdrawiam serdecznie

Komentarze

zmorka pisze…
Dziękuję Monika :) Myślę, że w dużej mierze to zasługa wykrojników ;)
el pisze…
niezwykle uroczy komplecik
GosiaMachynia pisze…
Wow cudny !!
zmorka pisze…
Dziewczyny jesteście kochane, dziękuję za tak miłe komentarze <3
Arleta pisze…
świetny zestaw
Karkakg pisze…
super zestaw!

Popularne posty