Wiosenny zając

Hop, hop, hop ...... :) witam wiosennie i kolorowo. Zapewne tworzycie już wiosenne dekoracje, dlatego i ja przychodzę do Was z moją propozycją. Ostatnio polubiłam bardzo zające. Tym razem mojego drewnianego przyjaciela potraktowałam mediami.
Najpierw pomalowałam go nowym produktem - antycznym Gesso Cadence o kolorze LEAF GREEN. Gesso to ma ciekawą strukturę zawierającą grudki o różnej średnicy. Dzięki temu możemy uzyskać zmatowioną, zabytkową powierzchnię naszej pracy. Następnie punktowo mieszałam ze sobą, i przecierałam na zmianę (oczywiście czekając na wyschniecie warstw) farby: cadence very chalky mold green oraz białą kredową cadence very chalky.
Powstał bardzo ciekawy efekt, sami zobaczcie :)










Pozdrawiam serdecznie
Materiały:
Gesso Cadence o kolorze LEAF GREEN.
Cadence very chalky mold green
*  biała kredowa cadence very chalky

Komentarze

Popularne posty