Serduszka - idealne na ślubne kartki!

Takie piękne, bollywoodzkie w stylu serducha wyprodukował Scrapiniec i ja im się po prostu oprzeć nie mogłam!



Serduszka same w sobie są bardzo bogato zdobione i dlatego kartka ma umiarkowaną ilość dodatkowych ozdób. 



Tekturki dostępne są w zestawie pod nazwą "serca z lotosem".
Rozmiarem są idealnie dostosowane do najczęściej używanej bazy na kartkę.
Dodam jeszcze (choć powszechnie już wiadomo), że wszystkie scrapińcowe tekturki wykonane są z jasnej beermaty wysokiej jakości i nie są przepalone! 

Papiery z kolekcji "Love be with me" marki Laserowe Love - doskonałej jakości, o wysokiej gramaturze, ponadczasowym wzornictwie i stonowanych kolorach. 



Miło mi, że czytacie moje posty i byłoby mi jeszcze milej, gdybyście zechcieli podzielić się w komentarzach pod postem opinią o prezentowanych produktach.

Dziękuję i zapraszam na kolejne inspiracje.


Komentarze

Popularne posty