Zielono mi

Witajcie, na przekór pogodzie i zgodnie z najnowszymi kolekcjami przywołuję dzisiaj wiosnę :) Tak się cieszę, że producenci rozpieszczają nas cudownymi papierami, pełnymi kolorów i pięknych dodatków. Jest naprawdę w czym wybierać ....... U mnie zielono - kolorowo i na mojej kartce zakwitły radośnie kwiaty. Dzisiaj propozycja dla tych, którzy nie mają zbyt wiele elementów i kwiatów w swoich zasobach a bardzo chcieliby móc stworzyć własnoręcznie kartki. W mojej kartce wykorzystałam tylko papiery oraz powycinane z nich elementy. W centralnym miejscu umieściłam tekturową ramkę i napis. Wszystko to, nakleiłam warstwowo używając kosteczek dwustronnych zamiennie z klejem, aby uzyskać efekt przestrzenności.







Pozdrawiam serdecznie Agnieszka Fumiko

http://fumi-designs.blogspot.com/

Użyte materiały:
Papiery:
baza kartki
springtime 06
sprintime 05
springtime 03
Kosteczki 3 D
Klej 
Elementy dostępne na okładce zestawu

Komentarze

Popularne posty