Zawieszki do prezentów

Cześć :)

Ponieważ to ostatni mój post w tym roku i w dodatku wypada tuż przed Świętami, to nie będę się rozpisywała, bo każda z nas ma dosyć zajęć w tym okresie.
Pokażę moje na szybko wymyślone zawieszki do prezentów. Myślę, że zgodzicie się z tym, że nie muszą być w tradycyjnym kształcie?
Moje są w kształcie śniegowych gwiazdek ozdobione pierniczkami :)



Oczywiście nie jest to żaden cud, ale "coś innego". No i przyznam, że w końcu znalazłam zastosowanie dla tych pierniczków, które bardzo mi się podobają, ale jakoś nie mogłam znaleźć pomysłu jak je wykorzystać do kartek ;)

W sklepie Ewy znajdziecie:


Z okazji nadchodzących Świąt chciałabym Wam życzyć zdrowia,spokoju, miłości, radości i żeby nikt nie był samotny.
Dziękuję również za wspólnie spędzony czas w mijającym roku i zapraszam na nasze inspiracje w roku 2018 :)

Serdecznie pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty