Papierowa bombka - kartka

Witajcie, tym razem mam dla inspirację powstałą z najnowszej kolekcji papierów od UHK Gallery z kolekcji "MAGIC NIGHT". Jest to taka magiczna i nastrojowa kolekcja zdominowana przez piękne granatowe odcienie. W mojej głowie natychmiast powstała wizja bombki, ale takiej w formie otwieranej kartki. Wewnątrz zrobiłam shaker box - czyli przestrzenne okienko z foli w które wsypałam brokat i mieniące cekiny.
I tak mam piękną ozdobę, która wraz z świątecznymi życzeniami poleci do nabliższych. Brzegi pomalowałam niezwodną farbą - masą granitową, która świetnie imituje śnieg.  Na wierzchołku oczywiście nie mogło zabraknąć sznureczka dzięki, któremu możemy wieszać naszą bombkę, gdzie tylko zechcemy :)














Pozdrawiam serdecznie



Użyłam:
Kosteczki 3 D
Klej tracky glue
Farba akrylowa Cadence o efekcie granitu
Papiery z kolekcji UHK


Komentarze

Popularne posty