Lekka, ukwiecona kartka

Cześć :)

Nie wiem jak Wy, ale ja już mam dosyć świątecznych tematów i zimy ;) Dlatego uparcie będę serwowała dużo kwiatów.
Dziś romantycznie z nowych papierów Mój Skarb Dziewczynka od Craft O Clock.
Muszę powiedzieć, że te dziecięce zestawy wcale nie muszą być wykorzystywane do takich prac, dla mnie są to po prostu piękne wzory i można z nich zrobić kartki dla każdego.


Dolny papier to różowy pastel od UHK Gallery.
Jak w temacie kartka mocno ukwiecona foamiranowymi ręcznie robionymi kwiatami.
Te delikatne trójpłatkowe wycięłam wykrojnikiem od Craft Passion, większe wycięte Spellbindersem. Kolorowane tuszem listki już znacie z poprzednich postów, więc nie będę przynudzać :)
Warstwy naklejone za pomocą taśmy piankowej 3D w dwóch grubościach.

Jeszcze zbliżenie


Ze sklepu wykorzystałam:


Pozdrawiam serdecznie

Komentarze

barbaratoja pisze…
Pięknie, delikatnie.
zmorka pisze…
Dziękuję :)

Popularne posty