Mediowa bombka

Witajcie, powoli zbliżamy się do wykonywania zimowych prac, dlatego dzisiaj chcę wam pokazać jak wielkanocną plastikową wydmuszkę można fajnie przekształcić w bombkę na choinkę lub jako wiszącą ozdobę. Najpierw punktowo nanosiłam za pomocą gąbki farbę (różową) metallik paint kolor 223. Po wyschnięciu farby naprzemiennie nanosiłam kolejne media by mieszały się i utworzyły fajny mieniący efekt. Na sam koniec delikatnie brzeg popsikałam białą mgiełką (spray ink paint), która po wyschnięciu delikatnie zmieniła stopień krycia na bardziej przeźroczysty tworząc fajne zacieki.
W środku gałązkę pokryłam śniegiem i różową farbką. Media na drugi dzień są twarde i dobrze trzymają  się powierzchni. Całość pięknie błyszczy się i mieni delikatnymi drobinkami.










Pozdrawiam serdecznie 
Agnieszka Fumiko




Użyłam:
 


Komentarze

Popularne posty