Testujemy produkty marki Cadence - pasta strukturalna efekt granitu

Przypadło mi w udziale testowanie pasty nadającej przedmiotom efekt granitu.
Wypróbowałam pastę na trzech rodzajach powierzchni: na szkle, na drewnie i na beermacie.


 W każdym przypadku produkt miał doskonałą przyczepność, szczególnie na szkle ta cecha wydaje się być bardzo istotna. Do nakładania pasty nie używałam specjalnych narzędzi, po prostu palcami nakładałam pastę na powierzchnię przedmiotu nadając jej chropowatą strukturę. Banalny słoik po jogurcie zyskał szykowny wygląd.





Uzyskałam efekt porowatej powierzchni i przyznam, że jest on bardzo ciekawy. Pasta zawiera lśniące w słońcu drobinki. Kolor produktu to brudnoróżowy melanż dorbinek różowych, białych i błyszczących, doskonale naśladuje naturalny granit.



Powierzchnię drewnianego serduszka pokrytą pastą wygładziłam dodatkowo szpachelką uzyskując strukturę piasku. Po wyschnięciu brzegi serduszka lekko przesmarowałam perłową farbą w kolorach platyny i szmaragdu . Tekturki - trybiki również udekorowałam tymi preparatami. Farby są gęste, można nimi formować strukturę na powierzchni przedmiotu używając na przykład masek i szablonów.





Pasta schnie dosyć długo i uważam, że jest to pożądana cecha bo w tym czasie możemy łatwo skorygować niedociągnięcia.



Najbardziej spodobał  mi się efekt uzyskany na tekturce wyciętej z beermaty. Cyfra uzyskała ciekawy wygląd i co najważniejsze nie zdeformowała się mimo, że preparat jest cieżki i dość mokry. Tekturka została dobrze utwardzona preparatem. Jeżeli taką tekturkę pomalujemy preparatem z obu stron, to uzyskamy fajną dekorację np. do exploding boxa.




Wszystkie użyte dzisiaj preparaty mają sporą wydajność a ich opakowania są dość duże, ceny przyjazne. Warto je nabyć zważając na stosunek pojemności opakowania do ceny.

Pasty granitowej możemy użyć do dekorowania powierzchni LO-sów, art journali, blejtramów zamiast mikrokulek. Odpada nam w tym przypadku klejenie na klej lub gel medium.

Polecam te produkty, sama chętnie będę ich używać w swoich pracach.
Produkty marki Cadence pozostaną na stałe w ofercie sklepu. Jeżeli chwilowo jakiś produkt nie jest dostępny, to z pewnością zostanie szybko uzupełniony. Jeżeli na jakimś produkcie szczególnie Wam zależy polecam kontakt telefoniczny z właścicielami sklepu.

Miłego dnia!



Komentarze

Popularne posty