Nowości Cadence - marmur

Cześć :)

Dziś pora na przedstawienie paru nowych produktów od Cadence. Na pierwszy ogień wzięłam się za preparat "efekt marmuru" oraz pozachwalam metaliczne farbki.



Mój marmur jest w kolorze beżowo-szarym. Użyłam go na ramce z żywicy, a także na odlewach z masy plastycznej bez żadnego podkładu.
Preparat jest płynny, przez co dostaje się łatwo w każde trudno dostępne miejsce, schnie długo na gładkiej powierzchni.
 

Tak wyglądają elementy po nałożeniu dwóch warstw preparatu. Ramka, która była lekko połyskująca nadal zachowała tą cechę, a elementy z masy były i są matowe.


W zbliżeniu widać białe drobinki, które nadają specyficznego wyglądu pokrytym powierzchniom.
Przyznam, że spodziewałam się nieco innego efektu "marmuru", ale ten otrzymany jest również ciekawy.
Innym produktem, który dziś chcę zaprezentować są farby metaliczne Extreme Light. 



Farby mają idealną konsystencję, świetnie się rozprowadzają, bardzo dobrze kryją i mają naprawdę przecudny połysk. Testowałam na kwiatuszkach wyciętych z papieru kraft, pokryte są jedną warstwą farby.

Moją ramkę "marmurową" wykorzystałam do ozdobienia kartki :)


Pozdrawiam

Ze sklepu użyłam:

https://sklep-ewa.pl/farby-extreme-light
https://sklep-ewa.pl/farby-efekt-marmuru

Komentarze

Popularne posty