Morski notesik

Witajcie, dzisiaj chcę wam pokazać lekko mediowy notesik. Do jego ozdoby użyłam ślicznych morskich papierów z firmy Piątek Trzynastego oraz kilku bardzo ciekawych mediów od firmy Cadence. Jednym z nich jest farba akrylowa Cadence o efekcie granitu. To bardzo ciekawy produkt o gęstej grutkowatej strukturze. Kolor który użyłam zawiera jakby drobinki wielkości grubego piasku w kilku barwach, białe, szare, grafitowe, nakładając go można uzyskać różny stopień krycia. Ja nakładałam go delikatnie. Produkt ten dość szybko schnie i bardzo ciekawie wygląda.
Po wyschnięciu tworzy porowatą, trwałą i lekko mieniącą się powłokę.













Pozdrawiam serdecznie

Użyłam:


Komentarze

arelierbymary pisze…
Myślałam, że to praca Marty, aż do momentu gdy zobaczyłam na dole postu podpis autora :) Aguś wcięło mnie :)Jestem pod wrażeniem! Super praca :)
Agnieszka Fumiko pisze…
:) to miłe dziękuję :)

Popularne posty