środa, 16 sierpnia 2017

Farby kredowe Cadence

Witam

Dzisiaj mam dla Was trochę inny projekt niż zawsze. Z racji tego, że w sklepie pojawiło się dużo nowości Cadence, postanowiłam na jakiś czas skupić się właśnie na nich. Dziś będzie praca z  zestawem farb kredowych.  Są to dwie farby kredowe o pojemności każda 90ml oraz wosk do wykończenia o pojemności 50ml. Farby są kremowe, bardzo wydajne oraz świetnie się nakładają.
Nakręciłam dla Was również mały filmik, jak szybko i łatwo  pomalować np drewniane pudełko, tworząc  styl Schabby Chic lub Vintage . 









 Użyłam zestawu

https://sklep-ewa.pl/pl/p/Zestaw-farby-wosk-Cadence-PURE-WHITE%2C-MOLD-GREEN/9522
Pozdrawiam, Marta


poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Coś dla chłopca :)

Witajcie. Dziś przygotowałam delikatną kartkę dla chłopca. Lekko warstwową, bez kwiatów - za to z innymi dodatkami. Spójrzcie :


 W Sklepie znajdziecie przeróżne produkty do zrobienia tego typu pracy.  Spójrzcie :
* Wykrojniki
* papier do scrapbookingu 
* klej w pisaku 
* bazy kartek Anita's 
* perełki i inne dodatki 
* gesso white
* wykrojniki 





piątek, 11 sierpnia 2017

Srebrne Gody z mediami Cadence

Witajcie, 
dzisiaj będzie kolejny test. Chcę Wam pokazać jak sprawuje się srebrna farba Cadence na papierze. I powiem wam, że rewelacyjnie. Trzyma się świetnie na każdym rodzaju papieru. Wykonałam dzisiaj kartkę w formacie DL z okazji Srebrnych Godów. Miejscowo na papierze przez maskę nałożyłam wzorek wykorzystując do tego srebrną farbę. Następnie miejsca zbyt mocno pokryte srebrem przetarłam lekko gessem. Utworzył się bardzo fajny mediowy efekt.
Aby podkreślić całość postanowiłam papierowe różyczki, również lekko podotykać miejscowo farbą, aby nadać im eleganckiego srebrnego efektu. Całość delikatnie błyszczy się i mieni, widać jakby małe skrzące drobinki. 
Farba bardzo szybko wysycha, więc należy od razu po użyciu umyć maski, gąbki i ręce. Testowałam pomalowany papier i zwijałam w rulon, farba trzyma się super i poddaje się ładnie zwijaniu, nie pęka i nie kruszy się. Bardzo polecam tę farbę u mnie jest moim numerem jeden.












Pozdrawiam

http://fumi-designs.blogspot.com/


Użyłam:
Farba-metaliczna - https://sklep-ewa.pl/pl/p/Farba-metaliczna-Cadence-DORA-SILVER-50-ml/9195
Klej https://sklep-ewa.pl/pl/p/Plynny-klej-poliwinylowy-Anitas-TACKY-GLUE-60ml/7745
Kosteczki https://sklep-ewa.pl/pl/p/Kostka-3D-7x7x3mm-306-szt.-DPKD-002/5496
Papier https://sklep-ewa.pl/pl/p/Zestaw-papierow-scrapbookingowy-UHK-Gallery-MUSHROOMS-SKLEPY-CYNAMONOWE/5889


środa, 9 sierpnia 2017

Czas - vintage&mixed media

Witajcie. Dziś przygotowałam maleńkie karteczki, które wykorzystam do ozdobienia notesu lub pudełka.... jeszcze nie wiem. Chciałam wykorzystać tutaj różne techniki i media. Farby, gesso clear, pastę strukturalną itp. Czasem fajnie coś zrobić tak bez powodu, tak dla siebie. Czas to coś czego ostatnio mi brakuje więc motyw przewodni wpisał się idealnie hehe :)


 Materiały :
klej
taśma piankowa 3D
farby akrylowe do chlapań
papier scrapbookingowy
* media

Pozdrawiam Was serdecznie, Paulina



poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Świąteczna ;)

Cześć :)
Możecie pomyśleć, że mi słońce na mózg padło, bo zrobiłam sobie pierwszą kartkę świąteczną :)
Szkoda, że nie zrobiło się przez to chłodniej... Niedawno zakochałam się od pierwszego wejrzenia w wykrojniku świątecznym (chociaż moim zdaniem nada się też do innych celów) i musiałam zrobić z nim kartkę ;) Mowa o wykrojniku Joy! Crafts, ostry jak żyleta, żadnego problemu z wyciąganiem papieru mimo skomplikowanego wzoru, jednym słowem jest świetny i nawet cena nie jest wygórowana.

    

Na okrągłą bazę nakleiłam kółko z papieru Piątek 13-go Kolory Miłości, ale ważne, że był czerwony i pasował mi do koncepcji. Następny czerwony papier to świąteczny od Galerii Papieru, na nim złożyłam podwójnie wycięty wzór z wykrojnika Joy, na wierzchu grafika od Digital Paper. Całość ozdobiłam dość sporą ilością kryształków, ale z okazji świąt można zaszaleć ;)



Mam nadzieję, że komuś podsunęłam jakieś pomysły na świąteczne kartki.

W sklepie:
https://sklep-ewa.pl/pl/p/STAR-SWIRLS-Wykrojnik-Joy-Crafts/9237
https://sklep-ewa.pl/pl/p/WESOLYCH-SWIAT-01-Papier-Galeria-Papieru/8200
https://sklep-ewa.pl/pl/p/Papiery-scrapbookingowe-P13-KOLORY-MILOSCI-06/8718
https://sklep-ewa.pl/pl/p/Krysztalki-samoprzylepne-3mm-806szt.-CRYSTAL/8122
https://sklep-ewa.pl/pl/p/Krysztalki-samoprzylepne-RUBY-120szt./6147

Pozdrawiam serdecznie
                                            

piątek, 4 sierpnia 2017

Wyblakłe kolory - atut czy feler?

Wyblakłe od słońca, wymyte przez słoną wodę - takie nieoczywiste odcienie turkusu i jasnych brązów mają papiery z kolekcji Provence Aquarius UHK Gallery. Jeżeli ich jeszcze nie macie, to gorąco zachęcam do ich nabycia. Są prześliczne! 

Użyłam tych papierów do prac w różnych stylach i za każdym razem byłam zadowolona z efektu. Dzisiaj przedstawiam Wam kartkę urodzinową: klasyczną, z dużą ilością białych dodatków.






Nawiązując do tytułu posta stwierdzam, że dla mnie wyblakłe kolory z tymi cudnymi przecierkami to atut tej kolekcji. Jakie jest Wasze zdanie?




https://sklep-ewa.pl/pl/p/Papier-UHK-PROVENCE-AQUARIUS-SOUVENIRS/9174

środa, 2 sierpnia 2017

Na osłodę ...

Witam

Dzisiaj mam dla Was bardzo fajne pudełeczko na słodycze. Zrobiłam je przy pomocy szablonu - bardzo prosta rzecz, nie wymagająca dodatkowych maszynek lub wykrojników.





Szablon 
Papier
Wykrojnik

Pozdrawiam,   Marta



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...