Poduszeczki

Wiem, że lubicie pudełeczka :) dlatego chcę Wam pokazać mój nowy pomysł na zapakowanie drobnych upominków. Do wykonania moich poduszeczek użyłam bardzo zgrabnego wykrojnika od Leane Creatief. Pudełeczka mają fajny kształt podusi, nie są jakieś duże, ale wystarczą by do środka włożyć jakiś ciekawy drobiazg. Papier od UHK z kolekcji Mushrooms jest gruby i wystarczająco sztywny do takich pudełek.
Ozdabiać można je na różne sposoby, ja chciałam aby były w ślubnym klimacie, więc do przystrojenia użyłam koronki, wstążki, listków oraz zrobiłam kwiatuszki. Ale świetnie również sprawdzą się jako pudełeczka na każdą okazję. Wystarczy tylko dobrać odpowiedni papier i dodatki.








Kwiatuszki wycięłam wykrojnikiem w papierze wizytówkowym MAJESTIC o gramaturze 120 g. 
 Następnie delikatnie wytłoczyłam płatki dłutkiem na piankowej-gumowej podkładce do myszy i skleiłam klejem magic.

 


 Pudełeczko jest bardzo proste sklejamy praktycznie tylko z jednego boku i zaginamy. 
Wielkość w najdłuższym miejscu 9 cm a mierząc środkiem 7,5 cm oraz wysokość około 2 cm.







http://fumi-designs.blogspot.com/


 Pozdrawiam serdecznie Agnieszka Fumiko
Użyłam:
PILLOW-BOX-LARGE-Wykrojnik-Nellies-Choice
Papier  UHK Mushrooms
Wykrojnik kwiaty Leane Creatief
Wykrojnik gałązka Marianne Design LR0192



Komentarze

Popularne posty