Mediowe zachcianki

Cześć :)

Niezbyt często sięgam po media, bo to nie do końca "moja bajka", ale bywa, że mam nieodpartą chęć na coś innego niż zwykle. Czy powinnam się brać za media, czy nie to osądzicie sami :) Ja się w każdym razie dobrze bawię ;)
Pewnie przez niezbyt optymistyczny nastrój "ciemno to widzę" ;)


Czarne gesso było w użyciu, a jako obiekt wybrałam nieduże owalne pudełeczko.
Fakturę tworzą kulki Pentartu różnych wielkości i tkanina (bandaż). Wierzchnia warstwa to tekturka pokryta gruboziarnistą pastą Cadence, która nadała ciekawe nierówności, na niej elementy metalowe oraz odciski z masy plastycznej. Wszystko pokryłam czarnym gesso, gdzieniegdzie prześwituje turkusowa mgiełka, a trójwymiarowość i faktury podkreśliłam woskami Primy w różnych kolorach. Dla kontrastu gdzieniegdzie podbarwiłam złotą pastą Cadence, która sprawdza się także jako farbka do takich celów.




Na koniec optymistycznie dodam, że turkus wokół paznokci na pewno za parę dni zniknie ;)


W sklepie znajdziecie:
https://sklep-ewa.pl/pl/p/Pasta-Cadence-DORA-PERLA-GOLD-150-ml/9207
https://sklep-ewa.pl/pl/p/Pasta-Cadence-TEXTURE-150-ml/9204

Pozdrawiam serdecznie


Komentarze

Popularne posty