poniedziałek, 19 czerwca 2017

Produkty marki CADENCE - testujemy!!!

Dzisiejszy wpis do art journala wykonany został z wykorzystaniem dwóch produktów marki Cadence - szablonu (maski) i pasty strukturalnej.


Produkty tej marki zagościły niedawno po raz pierwszy w firmowym sklepie. Oferta obejmuje : szablony, pasty strukturalne, produkty do decoupage, pędzle, farby różnych rodzajów, podkłady, gesso, tusze - mgiełki, lakiery i inne ciekawe media.


Pierwszym z produktów tej marki, który mnie zainteresował jest pasta akrylowa na bazie wody z drobinkami, w kolorze złotym. Drobinki to mikrokuleczki nadające paście specyficzną strukturę. Pasta jest bardzo gęsta i wydajna. Produkt ma charakter "dwa w jednym", barwi podłoże i pozostawia przestrzenną strukturę.




Opakowanie zawiera 150 gram produktu i zapewniam, że jest to ilość wystarczająca "na wieki wieków" nawet przy intensywnym użytkowaniu. 
Kolor ma bardzo fajny odcień starego złota, daje efekt vintage.


Drugi produkt to maska - szablon. Szablon na format kartki A4 (21 cm x 30 cm). Taka wielkość pozwala na położenie całości wzoru na layoucie lub art journalu. Maska przypomina wzory od Tima Holtza. Zachęcająca jest cena produktu - tylko 19,10 zł za szablon tej wielkości i z tak atrakcyjnym wzorem!
Wzory są ciekawe, raczej nie powielają tego typu produktów innych firm. Rozmiary różne: od bardzo dużych do malutkich. Sami zerknijcie do sklepu - klik!


Ten wzór szczególnie przypadł mi do gustu i z pewnością będę go często w swoich pracach wykorzystywać.


Wzór ładnie się odbija na powierzchni. Ja zastosowałam gesso białe od Aidy, zamiast pasty strukturalnej. Po zaschnięciu podkreśliłam wzór pastą woskową w kolorze miedzi.




Jestem zadowolona z obu produktów, mam jeszcze medium do transferów wydruków laserowych na różne przedmioty ( recenzja wkrótce), zamierzam zakupić kolejne interesujące media. Sądzę, że produkty marki Cadence zagoszczą na stałe na polskim rynku ponieważ są bardzo dobrej jakości, a ich ceny są przyjazne dla klienta. Przetestowane produkty mogę polecić z czystym sumieniem.

Miłego dnia życzę!





2 komentarze:

fabryka prezentów pisze...

piękny wpis, zainteresowała mnie recenzja, czy te produkty mogą zastąpić media primy? Mam nadzieję, że to tańsze i lepsze produkty :)

ROMA pisze...

Uważam, że te produkty, które testowałam mogą śmiało konkurować z primowymi i w niczym im nie ustępują. Zapewne nie zastąpią w stu procentach produktów marki Prima, ale ich ceny nie biją tak po kieszeni. Polecam śledzenie postów moich koleżanek, będą się ukazywały recenzje kolejnych produktów.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...