Wpis do art journala

Z oferty sklepu wybrałam fantastyczny zestaw papierów producenta Piątek Trzynastego  Witaj na świecie  oraz kraftowy zeszyt - bazę tegoż samego producenta. Te produkty posłużyły mi do wykonania wpisu do art - journala pod tytułem "Mężczyzna".


Papiery z kolekcji przeznaczonej tematycznie do zupełnie innego celu, a jednak okazały się uniwersalne. Zachwyciła mnie ta kolekcja nietypową kolorystyką i ostatnio często te papiery wykorzystuję do różnych prac. Z czystym sercem je polecam, z zakupu będziecie zadowoleni a papiery z pewnością nie będą zalegać w szufladzie.








Zdjęcia robiłam w różnym świetle po to, by pokazać Wam urodę papierów. Elementy są wprawdzie lekko zagessowane i potraktowane srebrnym cienkopisem, ale widać ich delikatne kolory i lekkie przecierki.





 Kraftowa baza zeszytu do AJ składa się z sześciu podwójnych kart - czyli możecie wykonać 22 wpisy jednostronicowe lub 11 dwustronicowych. 
Jak widac na zdjęciach mój wpis zrobiony został na kartonie i wklejony do zeszytu. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by robić wpisy bezpośrednio w zeszycie. Karton jest wysokiej jakości i bez problemu przyjmuje media (oczywiście po uprzednim zagruntowaniu preparatem gesso).





Miłego dnia życzę i zachęcam do oglądania kolejnych inspiracji!



Komentarze

Popularne posty