Czekoladownik

Cześć :)

Zbliża się koniec roku szkolnego, może zamiast, lub jako dodatek do tradycyjnego kwiatka dla nauczyciela podarować czekoladę? Oczywiście w czekoladowniku  będzie się prezentowała bardziej okazale. Bazę na czekoladownik możemy zrobić sami, lub kupić gotową. Ja użyłam gotowej z obwolutą, która jest już sklejona i gotowa do ozdabiania.



Mój czekoladownik jest wersją kobiecą, oklejony papierem różowym w maleńkie serduszka (Galeria papieru) i ozdobiony dużą ilością kwiatów. Nie mogło też zabraknąć napisu "dziękuję".


Goździk i hortensje są mojego autorstwa, pozostałe kwiatki to "gotowce", zamiast tradycyjnie u mnie stosowanych perełek tym razem użyłam białych matowych kryształków. Dzięki jasnym kolorom całość nie wydaje się ciężka, mimo sporej ilości kwiecia :)

W sklepie możecie znaleźć użyte przeze mnie:

Pozdrawiam serdecznie



Komentarze

Popularne posty