poniedziałek, 3 października 2016

Gościnna projektantka

Witajcie

Chcielibyśmy Wam dzisiaj przedstawić naszą gościnną projektantkę, która  przed wakacjami wygrała jedno z naszych wyzwań.
Przedstawiamy Wam Anitę, a oto kilka słów od niej :

"Witam,
Mam na imię Anita, ale w świecie blogowym i scrapbookingu istnieję jako Anika i to imię jest mi bardzie bliskie. Odkąd poznałam ten wspaniały światek nie rozstaję się z nim i wypełnia mi mój czas przeznaczony dla siebie, bowiem swojej pasji szukałam bardzo długo. Rozpoczynałam od malowania, poprzez filc, kolarze, pracę z maszyną do szycia, aż dotarłam tu - do papieru. Choć maszyna wraca do mnie również od czasu do czasu gdy potrzeba staje się u mnie matką wynalazków i majstruję coś dla dziecka :)  Zaś w świecie papieru tworzę głównie kartki i albumy, trochę mediuję, jednak prace dziecięce znajdują szczególne miejsce w mojej twórczości co można zauważyć gołym okiem. Popieram również bardzo recykling i jestem swego rodzaju chomikiem, bo u mnie można znaleźć wszystko. Zapraszam więc do siebie na bloga gdzie możecie zobaczyć trochę mojego małego świata pasji :)
http://aputus-pasji.blogspot.com/

Dziękuję bardzo za zaproszenie do gościnnego projektowania:)"



Z naszej strony jeszcze raz dziękujemy za przyjęcie zaproszenia oraz życzymy samych twórczych chwil. 

A oto kilka prac Anity







Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...