Freebies w prezencie :)

Witajcie.

Od dłuższego czasu chodziło mi po głowie, aby przygotować dla czytelników bloga jakieś fajne digi napisy gotowe do wydruku.

W ostatnich miesiącach lubię dodawać do napisów jakieś kwiaty, takie więc digi napisy zrobiłam dla Was. 

Co musicie zrobić?

Kliknąć na obrazki, każdy po koleii zapisywać na swój dysk. Potem wystarczy w wordzie lub innym programie w jakim przygotowujecie napisy do druku odpowiednio je zwiększać lub zmniejszać, wydrukować i przygotować kartki :)

Ja wybrałam dwa napisy i przygotowałam dwie rózne kartki, aby pokazać Wam ich użycie. 
Kartki znajdziecie na końcu posta.



















Mam nadzieję że digi napisy Wam się spodobają.


jeśli macie jakieś pytania - zapraszam


pozdrawiam ciepło



Komentarze

rudlis pisze…
Świetne! Dziękujemy.
Chętnie skorzystam :)
tojatenia pisze…
Dzięki za super digi-napisy. Pierwszą karteczkę z jedny napisem już zrobiłam jest tu http://kuchniaipasja.blox.pl/2016/08/Nadal-urodzinowo.html i będą kolejne.
Pozdrawiam.
Ilona Zbieg pisze…
tojatenia - dziekujemy za link :) wyszła super kartka.
Madlenia pisze…
Super, dziękuję pięknie :)! Śliczne!

Popularne posty