Art journal - Enjoy the Journey

Witajcie!
Wakacje w pełni więc tym razem mam dla Was iście wakacyjną inspirację z mojego art journala. Wykonałam wpis z motywem przewodnim podróży. Do stworzenia go wykorzystałam maskę z mapą, idealnie nadającą się do tego typu prac. 
Muszę przyznać się Wam do mojego małego uzależnienia jakim są maski. Uwielbiam je i choć mam na prawdę pokaźną kolekcję, to niemal za każdym razem robiąc zakupy kupuję nową lub dwie lub kilka ;) Z masek polskich producentów najbardziej lubię te z TrickstArt oraz z 13arts bo są wykonane z naprawdę solidnego tworzywa, łatwo się je myje i nie są podatne na uszkodzenia podczas mycia. Po raz kolejny polecam je Wam z czystym sumieniem. Są to moim zdaniem niezastąpione narzędzia do prac mixed media i nie tylko. 






Napisy "enjoy the journey", "discover", "explore" itp. wycięłam przy pomocy wykrojnika Sizzix, niestety aktualnie nie jest on dostępny w sklepie, 
ale być może ten również przypadnie Wam do gustu :)





Wykorzystałam:
Maska mapa
Pasta strukturalna
Nagrzewnica
Białe gesso
Mgiełka pastelowa turkusowa
Mgiełka zieleń pastelowa
Mgiełka zieleń pastelowa 


Pozdrawiam ciepło!



Komentarze

Popularne posty