Kalendarz na 2016 rok

Witajcie!
Dzisiaj mam przyjemność inspirować Was po raz ostatni w tym roku. Gdy zastanawiałam się co dla Was przygotować, wpadłam na pomysł, że najlepszy byłby kalendarz na 2016 rok. Zrobiłam więc kalendarz dla siebie, w mojej ukochanej kolorystyce. Jak zawsze przy notesach/kalendarzach nie użyłam za wiele dodatków. Kalendarz ma mi towarzyszyć przez cały rok, będę go nosiła w torebce, więc żadne kwiaty nie wchodziły w grę. Jest więc prosty, mediowy i mam nadzieję, że spisze się równie dobrze jak kalendarz ubiegłoroczny, który w ogóle się nie zniszczył. 


Wykorzystałam:
Maska serweta
Pasta strukturalna
Papier UHK Gallery
Medium żelowe
Wykrojnik alfabet i cyfry Wanted

Chciałabym Wam życzyć niezapomnianej zabawy sylwestrowej oraz pełnego ciepła i miłości 2016 roku!
Do Siego Roku!


Komentarze

Popularne posty