piątek, 6 listopada 2015

Święta, Święta....

Witam

Na blogu  u nas coraz więcej świątecznych prac, ja także mam coś w tym klimacie. Z racji tego, że w sklepie pojawiły się nowe  wykrojniki Sizzix, ja oczywiście musiałam je mieć. Tną  genialnie, wzory są wbrew pozorom bardzo uniwersalne, bo choinkę można obrócić o 90 stopni i mamy świetny dodatek jak ja to nazwałam " kratkowy". Koło także znajdzie swoje zastosowanie w wielu pracach, tak samo gwiazdka. Poniżej pokażę Wam jak wyglądają wycięte scrapki, oraz jak użyłam ich na moich pracach.
Na półki sklepu wróciły także media 13arts -  które z całego serca polecam do prac mediowych. 







Użyłam :
Wykrojnik Sizzix
Papier Galeria Papieru
Mgiełka 13arts
Mgiełka 13arts
Gesso
Gel Medium
Pasta strukturalna
Papier DPcraft
Splash Biały 

Pozdrawiam, Marta 

 

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...