piątek, 20 listopada 2015

Robimy mini choinkę

Witam

Dziś chciałam Wam pokazać, jak można przy pomocy przedmiotów codziennego użytku zrobić piękną dekorację. Długo szukałam  dosyć dużych "mini " choinek, jednak nie jest to łatwe, a jeśli już coś podobnego znalazłam to cena dawała wiele do myślenia.
Myślałam, co może mi zastąpić choinkę - postawiłam na szczotkę do butelki ( koszt 2zł ). Najlepsza byłaby taka  do czyszczenie dziecięcych butelek, ale nie mogłam ich nigdzie dostać. Więc trzeba było sobie inaczej poradzić.
Te szczotki zwykłe mają dosyć gruby drut (przynajmniej moja ), więc musiałam męża poprosić by ją przyciął na maszynie.



Kształt choinki nadałam jej lekko podgrzewając nagrzewnicą włoski, ale uważając by ich nie stopić. Wykonywałam ruchy w dół tak, by "położyć " włosie.


Kolejny krok to wkręcenie szczotki do pieńka - ja mam taki drewniany krążek, można także  do korka po winie, na modelinie itp

Następnie moją choinkę zagessowałam i oprószyłam brokatem - chciałam ją mocno zimową.



Podsumowując : najlepsza do tego projektu byłaby szczotka do butelek dziecięcych, jednak z takimi zwykłymi też można sobie poradzić. Kolor ma raczej znaczenie, bo niestety farba akrylowa nie chciała mi dobrze pokryć włosków ( psikałam rozcieńczoną, ponieważ taka z tubki jest za gęsta i zbytnio obciążała włoski ).

Gotowa choinka oraz już w projekcie






Pozdrawiam, Marta


11 komentarzy:

Aga Baraniak pisze...

Marcia, super!!! Ja jestem przerażona Twoimi pomysłami :)

Agnieszka Borysewicz pisze...

Jesteś genialna! Choinka wyszła super, sama prezentuje się pięknie, no a w tym stroiczku to...BAJKOWO!!! :)

barbaratoja pisze...

Oniemiałam, to jest cudne !

Ilona Zbieg / Teo pisze...

Super

Ilona Zbieg / Teo pisze...

Super

Panna Totti pisze...

Świetny pomysł!

GosiaMachynia pisze...

Świetny pomysł, wielkie dzięki za kurs !!!!

Weronika Górak-Pietrowska pisze...

dziękuję:* genialna Ci wyszła!!

Izabela Hebda pisze...

Wspaniała choineczka.

dekoMagJa pisze...

Kapitalny pomysł, pozdrawiam serdecznie

wykon Ania pisze...

Ale super pomysł!!! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...