piątek, 9 października 2015

Świąteczna kartka pop-up - kurs

Witajcie kochani !!!
Przygotowałam dla was krótki kurs jak wykonać kartkę pop-up ... taką kartkę z "wkładką ". Ja zrobiłam kartkę świateczną ale to doskonały sposób, który można wykorzystać do wykonania kartki ślubnej , urodzinowej itp.


Środek kartki 



Lista potrzebnych materiałów :
2 bazy 15x15cm
papiery scrapowe - wykorzystałam papiery  Galeria Papieru - Królowa Śniegu
stemple
wykrojniki do ozdobienia kartki z zewnątrz oraz wewnątrz
dodatki- perełki, brokat, cekiny, gaza itp
sznurek
wstążka
linijka
tablica do bigowania lub inne narzędzie 
nożyczki
klej
gesso
taśma dwustronna
kosteczki 3D


No to zaczynamy:


Na jednej bazie na samym srodku umocowałam za pomocą washi tape owalny wykrojnik z drzewkami ... możecie wykorzystać sam owal i potem go ozdobić ... może to być koło, serce, gwiazdka, motyl itp w zalezności od tego na jaką okazję będzie kartka 


Tak wygląda baza z wyciętym już owalem :) następnie odmierzyłam z każdej strony równo po 7,5 cm i zbigowałam  


Tak przygotowaną bazę przyłożyłam do drugiej i lekko obrysowałam owal ... pamiętajcie aby potem zmazać ślady ołówka :) 


W obrębie odrysowanego kształtu odbiłam stemplem życzenia , śnieżynki i ozdobną gałązkę 



Od drugiej strony okleiłam taśmą bazę z wyciętym kształtem 


I przymocowałam do bazy z odbitymi stemplami  


Ozdobiłam bazę w środku kartki ... dokleiłam drzewka z jeleniem i śnieżynki ... dodałam cekiny i perełkę



I zabrałam się za ozdabianie frontu kartki ... przygotowałam dwa kwadraty, dwa tagi, serwtkę, jelonka i całą masę ozdób ... możecie ozdobić kartkę wg własnych upodobań 


Podkleiłam papiery taśmą i kosteczkami , posmarowałam brokatem, gessem... połączyłam wszystko w jedną całość i gotowe :) 


Zachęcam do tworzenia i życzę udanego weekendu !!!

5 komentarzy:

Izabela Hebda pisze...

Jaka śliczna kartka, czytelnie i prosto objaśniłaś jak ją zrobić.

gieb pisze...

Cudna kartka i rewelacyjny pomysł na środek! Dziękuję za kurs :)

IWA pisze...

Śliczna, świetny pomysł! A te bazy to na pewno 15x15?

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuje i ogromnie sie cieszę ze podoba wam sie kurs 😊 Tak to na pewno 15x15 😊

el pisze...

świetna jest i dziękuję za kurs

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...