poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Kartki na różne okazje

Witam

Dziś mam dla Was dwie kartki. Pojawiło się w nich kilka nowości sklepowych. Polecam Wam świetny wykrojnik Rosy Owl - ja użyłam tutaj z napisem DLA CIEBIE. Świetnie się nimi wycina i bardzo dobrze wyciąga z metalu. W  sklepie jest duży wybór z napisami - znajdziecie je w kategorii WYKROJNIKI POLSKIE. Nowością w sklepie jest także wykrojnik  Gwiazdki .
Można go używać  do stworzenia pięknego tła, lub użyć scrapków gwiazdek, które wychodzą po wycięciu - ja tym razem użyłam tej drugiej opcji .








Użyłam :
Papier Galeria Papieru
Papier UHK
Papier Galeria Papieru
Wykrojnik kwiatek
Liście
Kryształki
Wykrojnik gwiazdki
Wykrojnik napis
Wykrojnik ramka
Kryształki


Pozdrawiam, Marta

2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Ale cudne !!

Izabela Hebda pisze...

COŚ PIĘKNEGO, zachwycające karteczki.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...